La versión de su navegador no está debidamente actualizada. Le recomendamos actualizarla a la versión más reciente.

Benvinguda de la Presidenta de la Fundació Gabriel Alomar

És per a mi un plaer animar-los a conèixer la fundació que ciutadans i ciutadanes, que com jo, ens sentim vinculats i responsables d'un projecte progressista de país per a les nostres illes, hem engegat per donar cabuda a la reflexió i canalitzar totes aquelles propostes, iniciatives i activitats encaminades a construir-ho .

En aquest sentit, ara més que mai, és moment de reforçar els canals de comunicació i debat entre la ciutadania que creu treballa des de diferents camps per una redistribució dels recursos més justa, per la igualtat en l'accés i l'exercici dels drets i llibertats fonamentals i per la dignitat i supervivència del nostre poble i la seves senyes d’identitat.

Per això, des del convenciment que només el diàleg reflexiu i obert a la participació de tots i totes pot fer possible aquest projecte, encapçalo aquesta fundació que pretén ser no res més ni menys que una plataforma per desenvolupar propostes progressistes i un espai de debat i reflexió de la socialdemocràcia de la Illes.

Finalment, només em queda desitjar que s'animin a participar en les activitats, comentar els textos proposats, enviar les vostres propostes, crítiques i puntualitzacions i sobretot a se sentin partícips d'aquesta tasca que homes i dones compromesos amb aquesta terra es van proposar en la defensa d'una societat més justa, igualitària, solidària i tolerant i un país orgullós de ser qui és.

Francina Armengol Socias
Presidenta de la Fundació Gabriel Alomar